--> Kumpulan Status Bergamar Fb Keren Status Facebook Terbaik Bagus - Galeri DP
Home Kata Sosialmedia

Kumpulan Status Bergamar Fb Keren Status Facebook Terbaik Bagus

sayang...
bila ku telah tiada...
usah lah kau berduka lara
kuatkan semangat di jiwa
menempuh cabaran dunia...

sayang...
andai aku telah tiada...
jangan kau lupa, jenguklah aku di pusara...
taburkanlah haruman bunga cinta yang aku suka...
tanda cintamu padaku tak luput di jiwa...

sayang...
andai aku telah tiada...
melodikanlah al - fatihah untuk ku di pusara
merawat kerinduan yang ada...
supaya aku tenang di sana...














Yang masih sibuk menuntut ilmu semangat ya:)
Tetapi Ibadahnya jangan lupa,
Seimbangkan keduanya,
Semoga sukses dan bahagia dunia akhirat Aamiin 😊 .

Baca juga :

No comments:

Post a Comment

to Top